missing

Vi kommer till dig med lättlagade middagskassar, sallader, lunchrätter att värma och andra godsaker från vårt eget kök. Handla direkt från bilen eller gör en förbeställning. Längre ner på sidan hittar du vår karta med alla våra stopp och våra aktuella menyer.

Hämta vid bilen

Gör en förbeställning

Har du redan ett favoritstopp? Gör en förbeställning i webbutiken för UD på Väg så plockar vi ihop din varor och tar med dom till ditt valda stopp. Det enda du behöver göra är att dyka upp vid bilen när vi kommer. Så enkelt!

Beställ

Så funkar det

Hitta ett stopp nära dig på kartan

Hitta ett stopp nära dig på kartan

Hitta en dag och tid som passar

Hitta en dag och tid som passar

Handla direkt från bilen!

Handla direkt från bilen!

FRÅGOR & SVAR

  1. Vad händer om jag inte är nöjd med en vara eller något fattas?

    Om du vill reklamera en produkt för att du inte är nöjd eller om du tror att produkten har brister, kontakta konsumentkontakt@urbandeli.se. Om det är något fel på din order, t ex att något fattas, kontakta urbandelipavag@urbandeli.se.

  2. Hur garanterar ni matsäkerheten för varorna ni levererar?

    Allt vi levererar distribueras via kylbilar och kylkedjan bryts aldrig mer än för packning och lastning.

  3. Hur får jag reda på när ni kommer till mitt område?

    Se vår interaktiva karta för att hitta ett stopp som passar dig. Du kan också registrera dig för att få notiser om när vi kommer till ditt område.

  4. Jag hittar inget stopp nära mig

    Urban Deli På väg är ett koncept som utvecklas hela tiden och vi uppdaterar våra rutter löpande. Du kan anmäla intresse för ett stopp till oss på urbandelipavag@urbandeli.se eller håll ögonen öppna här på våra sidor.

  5. Hur kan jag betala?

    När du handlar av oss direkt vid bilen kan du betala med swish eller kort. Om du gör en förbeställning i webbutiken betalar du med kort eller Klarna.

  6. Vad har ni med er i bilen när ni kommer till mitt stopp?

    Vi utvecklar och förändrar vårt sortiment löpande men i grundsutbudet hittar du ett urval av varmrätter och sallader för 1 person samt ett antal middagskassar för 2. Dessutom har vi med oss några favoriter från vår saluhall som t ex charkbricka, ostbricka och vår populära Koreanska råbiff.

  7. Måste jag logga in eller skapa ett konto för att göra en förbeställning?

    Nej, du behöver inte logga in för att handla hos oss. Däremot anger du dina personuppgifter när du checkar och betalar.

  8. Jag vill beställa varor hem till mig istället, hur gör jag?

    För beställning med hemleverans hänvisar vi till vår ordinarie webbutik https://shop.urbandeli.se. Där kan du också välja att hämta din beställning från någon av våra Urban Deli butiker.

  9. Vad händer om jag missar bilen och inte kan hämta upp min förhandsbeställda order?

    Om din beställning inte hämtas på ditt stopp kommer din order fraktas tillbaka till Urban Deli Sickla (Hesselmans torg 12), där du kan hämta den inom 24 h när bilen är tillbaka från sin körtur. Annars kan du höra av dig till oss på urbandelipavag@urbandeli.se om du har möjlighet att hämta på ett närliggande stopp samma dag.

  10. Vad behöver jag ta med mig för att hämta upp en förbeställd order?

    Ta med dig bekräftelsen du fått via mail när du gjorde din beställning. Om du inte fått någon bekräftelse, kontrollera först din skräppost. Om du ändå inte hittar bekräftelsen kan det vara något fel på din beställning. Hör av dig till urbandelipavag@urbandeli.se snarast.